Ο Παναγιώτης Σκέρλος γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στη Σαλαμίνα. Σπούδασε στην Αγγλία για τέσσερα χρόνια και αποφοίτησε ως Ηλεκτρολόγος-Ηλεκτρονικός Μηχανικός και Μηχανικός Τηλεπικοινωνιών. Γυρίζοντας στην Ελλάδα εργάστηκε για αρκετά χρόνια σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, ενώ στον ελεύθερο του χρόνο παρείχε βοήθεια σε αδέσποτα ζώα συντροφιάς κάποια εκ των οποίων έγιναν μέλη της οικογένειας του. Η φιλοζωική του δράση έγινε ακόμα πιο ενεργή μέσω της ενημέρωσης και κινητοποίησης του κοινού και κυρίως μέσω διάφορων οργανωμένων φιλοζωικών δράσεων, όπως η σίτιση, η περίθαλψη, η υιοθεσία και η οργάνωση προγραμμάτων στείρωσης για 400 και πλέον αδέσποτα ζώα συντροφιάς.
Το 2013 αποφάσισε να εγκαταλείψει το επάγγελμα του και να ακολουθήσει το πάθος του. Έτσι, αποφοίτησε από την k9doorways και αρχικά εργάστηκε για γνωστή σχολή εκπαίδευσης σκύλων στην Αθήνα, ενώ στη συνέχεια ανέλαβε την εκπροσώπηση της πρώτης στην περιοχή της Αττικής σε συνεργασία με την Αρετή Δένδια. Λίγα χρόνια μετά και έχοντας συνεργαστεί με εκατοντάδες ανθρώπους και σκύλους, πραγματοποιεί το όνειρο του ιδρύοντας την DogsUp μαζί με την Αρετή Δένδια. Έχοντας πάντα ως στόχο την συνεχή επαγγελματική του εξέλιξη παρακολουθεί ανελλιπώς σεμινάρια εκπαιδευτών παγκοσμίου φήμης όπως οι: Fred Hassen, Bart Bellon, Knut Fuchs, Nick Vannerom κ. ά.
Μέσα από την σχολική παρουσίαση «Γνωρίζοντας τον καλύτερο μου φίλο» αλληλεπιδρά με μαθητές του Δημοτικού με σκοπό να ενισχύσει το αίσθημα της φιλοζωίας σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά, ενημερώνοντας τα για θέματα όπως: «ποια είναι τα δικαιώματα των ζώων», «τι σημαίνει αδέσποτο ζώο συντροφιάς», «τι σημαίνει υπεύθυνη υιοθεσία σκύλου», «γιατί δεν ζευγαρώνω τον σκύλο μου» κ. α. Ένα από τα κείμενα του σχετικά με οδηγίες ασφαλούς προσέγγισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς συμπεριλαμβάνεται στο πιστοποιημένο βιβλίο «Βιωματική εκπαίδευση παιδιών με σκύλους που κάποτε ήταν…αδέσποτοι», το οποίο αναρτήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας στην πλατφόρμα δεξιοτήτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής προκειμένου να μελετηθεί από εκπαιδευτικούς, εισάγοντας έτσι για πρώτη φορά την φιλοζωία στα Ελληνικά σχολεία.